09125873988

دستگاه جوشکاری اتوماتیک بوشن

دستگاه جوشکاری اتوماتیک بوشن

دستگاه جوشکاری اتوماتیک بوشن یک دستگاه جوشکاری دوار برای انجام فرایند جوشکاری با سرعت و کیفیت بالا بر روی مخازن و شل هایی می باشد که در تیراژ بالا و بصورت سری تولید می شوند، می باشد.

به طور کلی شرکت های تولید کننده انواع تانک ها و مخازن کوچک مانند مخازن باد و … برای جوشکاری بوشن و مهره و دیگر قطعات بر روی شل یا عدسی نیاز به صرف زمان زیادی به دلیل فیکس کردن قطعه و همچنین نیروی انسانی دارند که در نتیجه باعث بالا رفتن هزینه تولید می شوند.

به همین دلیل گروه رهاورد سازه اراک برای رفع نیاز تولیدکنندگان این محصولات دست به طراحی و ساخت این دستگاه زده است تا تولیدکنندگان با کمترین هزینه و زمان و با بالاترین کیفیت فرایند جوشکاری را انجام دهند. همانطور که اشاره شد مهمترین ویژگی این دستگاه افزایش بهره وری تولید و همچنین کاهش هزینه ها می باشد که یک انتخاب ایده آل برای تولید کنندگان به حساب می آید.

خرید دستگاه اتوماتیک جوشکاری بوشن

نحوه عملکرد دستگاه جوشکاری اتوماتیک بوشن

اصلی‌ترین اجزاء این دستگاه میز یا همان استند نگهدارنده و مجموعه کلگی جوشکاری می‌باشد که قطعه کار بر روی میز قرار می‌گیرد و به دلیل طراحی این دستگاه هیچ‌گونه نیازی به بستن و یا استفاده از روبند برای نگه‌داشتن قطعه نیست.

در سیستم کلگی جوشکاری از یک مرغک مخروطی به‌منظور سنتر کردن یا هم مرکز کردن نازل با محور دوران تورچ جوشکاری استفاده شده است. ازاین‌رو برای تنظیم‌کردن بوشن یا نازل کافی است راستای نازل را با راستای مرغک به‌صورت تقریبی هم محور شود سپس مرغک به‌وسیله یک جک پنوماتیک روبه‌پایین حرکت می‌کند قطعه کار در جای مناسب خود ثابت می‌شود.

مابقی فرایند جوشکاری به‌صورت خودکار و با پارامترهای از پیش تعیین شده بر روی پنل HMI دستگاه انجام می‌پذیرد. به همین دلیل کاربری این دستگاه برای اپراتورها بسیار آسان، سریع و دقیق می‌باشد. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به امکان استفاده از فرایندهای جوشکاری متنوع مانند جوش زیر پودری SAW، جوش تیگ GTAW و جوش قوسی با گاز محافظ GMAW اشاره کرد.

دستگاه جوشکاری بوشن

ویژگی‌های دستگاه

  • مجهز به سیستم Centering پنوماتیک
  • مجهز به سیستم کنترل PLC,HMI به‌منظور تعیین پارامترهای جوشکاری (سرعت و میزان طول جوشکاری)
  • کاربری بسیار آسان
  • قابلیت کار با انواع فرایندهای جوشکاری
  • مجهز به سیستم درایو سروو موتور بادقت بالا
امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و توسعه از آواندا